torstai 7. toukokuuta 2009

Töitä ja jumpsuit-shortsipuku-haalarimania

Oon herännyt tänään 5.45, vaikka oisin voinut nukkua ruhtinaallisesti jopa 6.15 asti, mutta voin kertoa että puoli tuntia aamulla on jo PALJON! :D Lisäksi aamu sai vähän katastrofin aineksia Isabellan herätessä tuntia liian aikaisin selvästi vielä väsyneenä, mutta ei vain suostunut jatkmaan unia. Yleensä mie siis herään ite hyvissä ajoin ennen kuin herätän neitokaisen, sillä muuten ei voi oikein rauhassa tehä aamutoimia.

Tänä aamuna, kun Bella oli aamuäreä ja väsynyt, mie siis meikkasin siten, että neiti istu mun sylissä ja piirsi, aamupalaleivän Isbe murensi iloisesti lattialle ja äidin pukemat vaatteetkaan ei kelvannu. Oi, en odota kyllä yhtään niitä aikoija, kun Isbe on teini-ikäinen murkku. Ai niin ja sitä ennenhän on vielä kunnon uhmaikäkin, jota on jo nyt alkanut vähän esiintyä. Ihanaa. <3 Vaikka pakko silti korostaa, että en vaihtais vaikka voisin.

Tai siis mun mielestä äitiys on tehny mulle pelkkää hyvää: oon jotenki rauhallisempi ja enemmän sinut itteni kanssa. Tiedän mitä haluan, puolustan perhettäni ja haluan pitää rakkaistani huolta. Lisäksi mie en oo enää niin levoton -maailman tuulet ei huutele enää niin kovasti ja houkuttele tekemään ja kokeilemaan kaikkea (typerää). Mie oon siis kaikin puolin seestynyt ja oikia zen. :D :D haha

*
Tosin voikohan seestynyt zen-ihminen kokea maniaa? Mie oon nimittäin havainnut hurahtaneeni jumpsuit-shortsipuku-haalarimaniaan (ja sen ohessa luonut itse kehittelemäni sanahirviön ;D ).

Kaikki alkoi siitä,kun vuosi sitten ostin kirpputorilta tämän blogissani jo aiemmin esiintyneen ranskalaisen Lili Mercredin yksilön.
Photobucket

Sitten vappuna hullaannuin H&M käärmevivahteisesta yksilöstä.
Photobucket

Ja koska ei kahta ilman kolmatta, niin katsokaa mitä löysin eilen kirpputorilta: Zaran kiiltäväpintaisen, satiinimaisen mustan yksilön. <3


Tässä kuvassa näkyy enemmän tuo shortsihousupukumaisuus, joskin salama hieman haalistaa väriä.


Enkä ole maniani kanssa yksin -myös julkkikset ovat sairastuneet samaan tautiin.

Gossip girlin Blake Lively näyttää mallia.
Photobucket
Ja sitten true fashionista Mary-Kate Olsen.
Photobucket

Olenko mie ainoa lajissani vai onko jumpsuit-mania iskenyt teihin tai miltä shortsipukuhaalarit teidän silmissä näyttävät? :)

ps. Jotenkin hymyilyttänyt koko päivä ja syytäkin hymyyn ja iloon on ollut useita. Näistä kivoista jutuista lisää myöhemmin, nyt iltapesun kautta sänkyyn hieman tenttikirjaa selaamaan ja sitten unille. Huomenna taas töihin, mutta onneksi sitten koittaa viikonloppu! :)

2 kommenttia :

Lumo^ kirjoitti...

mäkin tykkään jumpsuiteista, mutta mulla ei oo vielä yhtään...tilasin otto.comista mutta ei sieltä oo kuulunu mitn... :O

Ilona Ylinampa kirjoitti...

Lumo^: Mikä ihme on otto.com? (mie oon liian laiska, et jaksasin ite mennä tolle nettisivullle, ku siitähä se selviäis aika nopiaa, haha :D :D ) Ja jumpsuitit on kivoja <3