tiistai 6. huhtikuuta 2010

Kemmuru Ghetto partyssa

Reissusta on kotiuduttu: ihana ja rentouttava pääsiäisloma on takana. Nyt pitäisi olla taas energiaa ja virtaa kuin pienessä pitäjässä arjen haasteisiin. Pääsiäiskuvia on todella paljon, enkä ole ehtinyt (jaksanut) siirtää niitä vielä koneelle, joten palataampa ajassa hieman taaksepäin. Nimittäin Kemmurun keikkaan Ghetto partyssa

Meillä ennen keikalle menoa.
Photobucket

Sitten siirryttiin jo Rentukkaan, joka sijaitsee ylioppilaskylässä. Minulla tulee aina sinne mennessä (tai no aina - siis silloin harvoin, kun sinne sattuu eksymään. :D) jotenkin todella haikea olo.  Se oli ensimmäinen määränpääni muuttaessani Jyväskylään fuksivuoden syyskuussa 2006 ja siellä sijaitsi myös Isabellan isän ja minun ensimmäinen yhteinen koti, jossa asuimme vuoden verran ennen keskustaan muuttoa. Ylioppilaskylään liittyy siis erittäin paljon muistoja, tapahtumia ja tunteita, mutta toisaalta elämä jatkuu. :)

Rentukka oli ihan täynnä ja erityisesti me puoluelaiset (Jyväskylän yliopiston valtio-oppineet) olimme runsaslukuisesti edustettuina.
Photobucket

Photobucket

En kovin monta kertaa jaksanut kameraa laukusta kaivaa, joten tässä illan ainut kuva minusta sekä eräästä ihanimmasta opiskelijakaveristani. <3 
Photobucket

Photobucket

Lopulta jo päästiin itse asiaan: Kemmuruun ja minun loistavaan keikkakuvaani. :D Mie en yleensä ikinä jaksa kuvata itse esiintyjiä ja keikkoja, koska ensinnäkin laatu on mitä on ja toiseksi, enhä mie edes ehdi kameran kanssa leikkimään, kun täytyy hyppiä ja tanssia. Ehkä olenkin tässä suhteessa kuin Muumien Nuuskamuikkunen, eli minun ei tarvitse ikuistaa tapahtumaa tai asiaa fyysisesti, sillä keikkojen fiilis ja tunne säilyvät muistoissa muutenkin. 
Photobucket

Photobucket

Keikan jälkeen sain jälleen tutustua ihmeelliseen miesten traditioon, johon liittyy kai jokin yhteenkuuluvuuden tunne ja lojaalisuus.
Photobucket

Tarjosivat pojat minullekin tuota nenänuuskaa maistettavaksi. Kieltäydyin kuitenkin voimakkaasti sekä moralisoin ja marmatin vieressä kuinka ällöä ja vastenmielistä nuuska ja muut nikotuotteet kuten tupakkakin ovat! 
Photobucket

Loppuun vielä minulle sopiva Kemmurun biisi. Aikamoinen landespede miekin olen, enkä mene Helsinkiin kuin hyvästä syystä tai olosuhteiden pakosta. :D Pääkaupunkiseudulla tutuin paikka minulle on Helsinki-Vantaan lentokenttä, josta olen aina lähtenyt ulkomaille. Kaikki aina nauravat kertoessani, että en tunne Helsinkiä juuri lainkaan ja Lontoon, Johannesburgin ja Vancouverin kadutkin ovat minulle tutumpia - niissä olen sentään asunut.

0 kommenttia :