tiistai 7. joulukuuta 2010

Pienimuotoiset babyshowerit ja kuumat debatit

Tänään on palattu arkeen, joka on koostunut perjantain tenttiin lukemisesta ja kuntosalilla hikoilusta. Huomenna on Isabellan päiväkodin joulujuhlat ja on viikonloppukin onneksi lähestymässä. Viime perjantai  Pohjanmaan mummolareissulla oli vallan mukava, sillä vietimme pienimuotoisia babyshowereita ystävälleni, joka sai reilu kuukausi sitten toisen lapsensa. Mie olen ylpeä pienestä lahjastamme, jonka annoimme yhdessä toisen ystäväni kanssa. Pikkuherra sai Polarn O. Pyretin pipon, äiti taas Lumenen virkistävän yövoiteen, koska pienten vauvojen äideillä ovat yöunet vähissä. Tuore isosisko taas sai muistipelin, jotta hänellä on jotain viihdykettä sillä aikaa, kun äiti hoitaa pikkuveljeä. 

Mutta katsokaa, mitä mie sain syliini. Pienen pienen vauvan. <3 Mie olin varmaan todella hyvää seuraa, kun olin aivan tämän prinssin lumoissa, aww. Onneksi pääsee ihastelemaan vauvan tuoksua ja pieniä kätösiä muualla, koska itselleni ja omaan kotiin en mitään vauvoja tällä hetkellä halua.
Photobucket

Mutta on ne vain niin suloisia. Mie yritin selittää sitä kaverilleni vasta ja hän totesi vain, että mie olen pelottavan innostunut vauvoista. :D 
Photobucket

Vietettyäni iltapäivän Isabellan ja äitiystävieni kanssa oli tarkoitukseni viettää rauhallinen ilta neidin mummolassa, mutta minua pyydettiinkin porukalla iltaa istumaan. Meillä oli kaveripoikien kanssa todella kuuma debatti, joka käsitteli muun muassa sitä onko vallitseva yhteiskuntajärjestelmä umpimätä,  kannattako työnteko ja onko globaalilla pankkijärjestelmällä todellisuudessa valta käsissään. Jos mie jotain elämässä rakastan, niin keskustelua ja väittelyäkin. Minusta on ihanaa laajentaa maailmankatsomustani, saada uusia näkökulmia asioihin sekä ylipäätänsä imeä vaikutteita ja tietoa kuin sieni. Olen utelias kuin pikkulapsi, joka tutkii maailmaa ja lapsellisen innostunut uusista asioista. Toivottavasti se säilyy osana minua koko elinikäni, enkä huomaa jossain vaiheessa muuttuneeni kyyniseksi ja katkeraksi.

L halusi kokeilla minun faux fur-karvahattuani ja tähän kuvaan onkin hyvä päättää tämän illan mietteet.
Photobucket

0 kommenttia :