sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Nyt Punkaharjulle mökkeilemään!

Pitkä viikonloppu Jyväskylässä on ohi, sillä pian starttaa auto kohti itäisempää Suomea ja Punkaharjua, jossa mökkeillään perjantaihin asti. Tarkoitus on ainakin vierailla Savonlinnassa, Olavinlinnassa, Taidekeskus Retriitissä ja Kesämaa-vesihuvipuistossa. Niin ja tietysti ulkoilla, sauvakävellä ja rentoutua paljon. Eli kaiken kaikkiaan todella mukava mökkeilyviikko tulossa.

Kaiken kaikkiaan olen viime aikoina miettinyt kuinka kiitollinen olenkaan kaikista hienoista asioista, ihmisistä, kokemuksista ja elämyksistä, joita olen saanut kokea. Vaikeiden ja mustien aikojen läpi on selvitty perheen, läheisten ja ystävien tuella. Aina on ollut olkapää, jota vasten nyyhkyttää sekä kuuntelevat korvat ja lohduttavat sanat, mikä onkin uskomattoman hienoa. Toisaalta aina on ollut myös joku, jonka kanssa nauraa sekä keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. 

Minunkin elämä on kaukana täydellisestä, olen kohdannut luvattoman monet vastoinkäymiset ja itkenyt monet itkut. Silti enimmäkseen pidän arjestani ja minulla on lukuisia syitä kiitollisuuteen. Olen terve 26-vuotias nainen, minulla on ihana pian 5-vuotias tytär, rakastava perhe, upeita ystäviä, teen toista maisterin tutkintoa, olen oman alani vakitöissä tuotepäällikkönä, minulla on harrastuksia, ihania ihmisiä ympärillä sekä unelmia ja tavoitteita.

Pinkkiä keijupölyä teille tarjoilee tänään Isabella!
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

"Vaikka kaikki ei ookaan perfektii
Pelkkää simaa ja serpentiinii
Välillä on hyvää ottaa perspektiivi
Laajentaa näköpiirii
Ja kun näkee maailma,
avaraa ja julmaakin kenties huomaankin,
on paljon, mitä ottaa selviönä
mullekin alkaa selvitä
pikku hiljaa

Kiitollisuutta,
mä haluun nähä kiitollisuutta
Vähän enemmän kiitollisuutta,
mun sydämeen ja mihin ikinä mä meen
Pitää olla kiitollisempi
ja joka päivä joka ilta vain enempi
Pitää olla kiitollisempi

Tyytyväisyys on vaikea laji
Maailma on täynnä joutavaa marinaa
Haluu haluu haluu, muttei saa mitä haluu
Sitku saa, mitä haluu, ei haluu, mitä saa
Kunnes jonain päivänä kenties tajuaa"
- Jukka Poika feat. Raappana: Kiitollisuutta

Näiden rytmien mukana toivotan kaikille mukavaa sunnuntain jatkoa ja uutta viikkoa!



Today I'm leaving Jyväskylä and traveling to eastern Finland to Punkaharju to spend time at a cottage until Friday. We are planning to visit the city of Savonlinna, Olavinlinna-castle, Retretti Art Center and water amusement park. So tons of fun and laughter ahead of me once again! I have been thinking how grateful I truly am for all the great things, people and experiences in my life. Naturally my life is far from perfect as well and I've cried many times, but always I have been supported and never have I been left alone. That is something that I appreciate more than words can describe.

0 kommenttia :